GYIK

1. Mennyi idő alatt érkeznek meg a megrendelt termékek?

A raktáron lévő termékek 1-2 munkanapon belül. Az egyéb termékek várhatóan egy, másfél munkahéten belül. A rendelésről visszaigazolást küldünk a pontos szállítási határidő megjelölésével a regisztrációkor megadott e-mail címre.

 

2. Hogyan lehet a megrendeléseket módosítani, illetve lemondani?

webshop@helvet.hu e-mail címen, vagy a +36-26-530-800-es telefonszámon van lehetőség módosítani, töröltetni a leadott megrendelést. A módosítási, törlési szándékot a rendelés leadásának napján 15 óráig kell jelezni, egyéb esetben nem áll módunkban törölni, módosítani a rendelést.

 

3. A hétvégén leadott rendelések mikor kerülnek feldolgozásra?

A hétvégén leadott rendeléseket következő hét első munkanapján kezdjük feldolgozni.

 

4. Átvehetem a megrendelt terméket személyesen?

Igen, a rendelés leadásakor a „Üzenet” rovatban kell ezt az igényt jelezni. Így a megadott elérhetőségeken (e-mail cím, vagy telefon) értesítjük az áru átvételi időpontjáról. (Az árut 2085 Pilisvörösvár, Szent László utca 20. sz alatt található telephelyünkön veheti át.) Ilyen esetben természetesen szállítási költséget nem számolunk fel, melyet a rendelés visszaigazolásban tüntetünk fel.

 

5. Van lehetőség a korábbi rendeléseim megtekintésére?

Bejelentkezés után a „Korábbi rendelések” menüpont alatt tekintheti meg.

 

6. Hogyan tudom a megadott jelszót módosítani?

Bejelentkezés után az „Adatmódosítás” menüpont alatt megtehető. Elfelejtett jelszó esetén, bejelentkezéskor az „elfelejtett jelszó” menüpontra kell kattintani.

 

7. Hogyan tudok regisztrálni a Web-áruházukba?

A jobb felső sarokban a „Regisztráció” menüpontra kattintva már meglévő ügyfelünkként, egy csökkentett adattartalmú regisztrációs adatlapot kell kitölteni, új ügyfél esetén pedig egy teljes adattartalmú adatlap kitöltése szükséges.

 

8. Új ügyfélként a megvásárolni kívánt termék megrendelésekor van lehetőségem regisztrálni?

Sajnos erre nincs lehetőség. Minden esetben a regisztrációs folyamathoz tartozik, hogy a webshop adminisztrátor ellenőrzi a megadott adatokat, melyet rögzít a vállalatirányítási rendszerben, majd élesíti a regisztrációt a webshopban. A folyamat maximum 24 munkaórán belül megtörténik

 

9. Hogyan tudom meg, hogy mennyi a szállítási költség, ha rendelek terméket a webshopból?

A megrendelni kívánt termékeket kosárba kell tenni, ezt követően, ha belép a kosár felületre, a rendelni kívánt termékek után feltüntetésre kerül a szállítási költség. Továbbá a szállítási költségekről bővebb tájékoztatást talál a „Szállítás” menüpontban.

 

10. Honnan tudom, hogy a termék raktáron van-e?

Minden termék megnevezése mellett látható a raktári állapot.

 

11. Több óra elteltével sem kaptam visszaigazolást, mit tegyek?

Ebben az esetben nagy valószínűséggel nem volt sikeres a rendelés leadása. Újra történő bejelentkezés után a kosárban lesznek még a termékek. Ilyenkor a kosár és a személyes adatok alatt lévő „Megrendelem” gomb megnyomásával újra kezdeményezheti a megrendelést. Amennyiben újra bejelentkezést követően a bevásárlókosár üres, kérjük, nézze meg a „Korábbi rendelések” menüpontot. Amennyiben a rendelését itt megtalálja, úgy a rendelése megtörtént, és csak valamilyen technikai okból nem küldött a rendszer Önnek visszaigazolást. Ha szeretne visszaigazolást kapni, kérjük, jelezze a webshop@helvet.hu címen.

 

12. Lehetőség van csak ajánlatkérésre?

Igen. A kosár felületén a „Megrendelem” gomb alatt talál egy „Ajánlat készítés” gombot. Ebben az esetben csak ajánlatot fog kapni a kosárban lévő termékekre.